Ga naar inhoud

synchroniseren WLM lukt niet met WIN10


dvda

Aanbevolen berichten

Iemand een suggestie?

 

Het lukt me niet om Windows Live Mail te synchroniseren met mijn Telenet-account en startklaar te maken op pc met Windows 10.

 

Heb het al zeker 10x geprobeerd, ook alle helpdesks (Telenet, Microsoft) gebeld.

 

Nieuwe pc(HP)  met WIN10 gekocht.

Windows Essentials met WLM gedownload.

 

Alle instellingen correct gezet, volgens de instructies van Telenet (imap, poorten, SSL etc)

 

WLM downloadt van de server zonder fout alle mails uit de map 'verzonden mails' (10.000 berichten), en dan begint hij aan de mails uit de inbox (samen 4000), maar hij blokkeert elke keer bij 1637 berichten en geeft dan een foutmelding (Ox800CCC0F)

De 1637 mails zijn ook niet goed gedownload: enkel de titel en verzender zijn in de linkerkolom te zien, in de rechterkolom is er geen inhoud te zien.

 

Iemand enig idee??

 

Thx,

dvda

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

 

WLM downloadt van de server zonder fout alle mails uit de map 'verzonden mails' (10.000 berichten), en dan begint hij aan de mails uit de inbox (samen 4000), maar hij blokkeert elke keer bij 1637 berichten en geeft dan een foutmelding (Ox800CCC0F)

 

 

 

10.000 verzonden e-mails en 4000 in de inbox dat zijn er wel een héééééééle hoop.

 

Zou het kunnen dat er een time- out optreed door die grote hoeveelheid?

Kijk eens in je antivirusprogramma of het scannen op e-mails ingeschakeld is, indien je zeker bent dat het veilig is om zonder antivirus die e-mails binnen te halen zou je dat eens kunnen proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Het gaat om een nieuwe computer, waarop ik (nog) geen antivirusprogramma (Norton) had geïnstalleerd. Dat dat heeft er niets mee te maken, vrees ik.

De grote hoeveelheid mails had geen impact op WLM op mijn vorige computer (WIN7).

 

Thx,

dvda

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook alle helpdesks (Telenet, Microsoft) gebeld.

 

 

 

Heb je er ook bij vermeld dat het om een enorme hoeveelheid mails gaat?

 

 

 

 

Het gaat om een nieuwe computer, waarop ik (nog) geen antivirusprogramma (Norton) had geïnstalleerd. Dat dat heeft er niets mee te maken, vrees ik.

 

 

 

 

Werken zonder beveiliging is helemaal niet goed. En het zou toch kunnen dat de standaard Windows beveiliging dan zijn werk doet.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost! Er zat èèn corrupt bericht op de Telenet-server, die het downloaden onmogelijk maakte. Dat bericht opgezocht op webmail en verwijderd. Daarna ging het synchroniseren vanzelf. Volume heeft er niets mee te maken - ik ken mensen met 100.000 berichten die probleemloos kunnen synchroniseren. Grz, dvda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.