Ga naar inhoud

update pop-up om Windows8.1 te installeren verwijderen uit STORE


mercury2001

Aanbevolen berichten

Het heeft geen enkele zin om Windows 8 te behouden: sedert 12 januari 2016 wordt Windows 8 niet meer ondersteund.

 

Op dit moment ontvang jij dus geen (beveiligings)updates meer, het is dan ook de bedoeling dat je ASAP gaat upgraden naar Windows 8.1.

 

Windows 8.1 wordt nog tot 10 januari 2023 ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, niets anders dan problemen gehad met Windows8.1 en daarna Windows10, terug naar Windows8, waar al mijn progrs weer werken, oa camerabewaking werkte totaal niet met de 8,1 en 10,

vandaar dat ik blijf werken met de 8, ik wil wel af van die vervelende vraag om de 8,1 te installeren,

De gekochte laptop is bijna 4 jaar oud,

 

mvg,

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

gedurende 3 dagen geen pop-ups meer gekregen, de 4de dag waren ze er weer.

 

heb dan via het register (zie in de link van je mail) een wijziging aangebracht, tot op heden geen pop-up meer te zien, ik wacht nog een paar dagen verder af,

in ieder geval bedankt hé, mvg,

 

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, ik heb me dus "laten gaan" en Windows geupdated naar de 10.... Zoals ik reeds vroeger had meegemaakt: niets anders dan problemen....  Comptabiliteitsweergave voor ie11 is onvindbaar en werkt dus niet, meer dan de helft van mijn videobewerkingsprogramma's werken niet, veel fout/errors, een hele hoop brol die ik niet hoef en moeilijk te verwijderen is.

ik stop ermee, die Samsung met die Windows8 moet buiten, ik koop een occasie met de betrouwbare, veilige en zeker goed werkende Windows7,

mvg,

Alain

aangepast door mercury2001
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.