Ga naar inhoud

Pictogram in Taakbalk niet zichtbaar


james48

Aanbevolen berichten

Heren, het eerste Pictogram rechts na het Taakweergave pictogram is voor de helft niet zichtbaar, ook als je probeert naar rechts te schuiven gaat hij steeds weer achter het Taakweergave pictogram staan, is hier iets aan te doen svp.

In het rechter beeldscherm zijn ze wel goed geplaatst? :wacko2:

James48

 

post-6974-0-05706600-1460496812.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgevoerd, de Tekengrootte is 9

Bovendien heb ik "De Grootte van de tekst, apps en andere items wijzigen:" teruggesteld naar 100% (was 125%)

Nu is het halve Pictogram hersteld, echter 1 pictogram is nog verscholen achter het "Taakweergave pictogram"

 

Ook vreemd is

post-6974-0-96977300-1460537394_thumb.pn

 

Dus mijn Linker beeldscherm is nummer 2?

Als ik beeldscherm 1 naar links verplaats, en klik op "Dit beeldscherm instellen als hoofdbeeldscherm" en op "Toepassen" klik, gaan de beeldpictogrammen naar rechts, en kan ik niet meer objecten van het linker naar het rechter beeldscherm verschuiven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de procedure uitgevoerd, echter het laatste gebeuren kan ik niet afmaken, daar ik alleen Energie niet kan aanzetten?

 

Volg de volgende aanvullende stappen als u Windows 7 uitvoert:

  1. Klik op Startvistastartbutton.jpg, typ Pictogrammen aanpassen en klik vervolgens op Pictogrammen op de taakbalk aanpassen.
  2. Klik op Systeempictogrammen in- of uitschakelen en stel vervolgens Volume, Netwerk en Energie in op Aan.
  3. Klik op OK, zorg ervoor dat het gedrag voor Energie, Netwerk en Volume correct is ingesteld en klik vervolgens op OK.

post-6974-0-99597200-1460558047_thumb.pn

 

Ik heb tevoren een Systeemherstelpunt gemaakt om alles eventueel weer terug te zetten?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.