Ga naar inhoud

Thinapp


germaine

Aanbevolen berichten

als ik sommige prg's wil opstarten op mijn laptop met win10 krijg ik deze melding ( zie bijgeloten screendump)

kan enkel afbreken gebruiken andere mogelijkhedenwerken niet

 

weet er iemand raad daarmee

verwijderde al een programma  en probeerde het opnieuw te installeren maar dat lukte niet omdat ik promt dezelfde melding kreeg

 

bedankt om het even te bekijken

 

germaine

post-27046-0-36421600-1460637662_thumb.p

aangepast door germaine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermeld in je volgende bericht alle software waar je die foutmelding bij ontvangt.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

door het steeds flikkeren van mijn cursor/eierloper ( zie ander probleem " niet starten enz in ander topic) kan ik bij de installatie van speccy geen andere taal kiezen laat staan iets aan of afvinken

de cursor gedraagt zich net alsof er constant gedowload wordt

zelfs als ik mijn internetverbinding onderbreek blijft de cursor dit gedrag vertonen

daardoor zijn er heel wat programmas onbruikbaar alhoewel ze draaien ( in menus kan ik geen selecties maken enz.)

eens dat fenomeen opgelost geraakt dan zullen er veel problomen van de baan zijn

 

op desktop flikkert dus de eierloper

in tekst, zoals ik hieraan het schrijven ben, springt de cursor hevig op en neer

 

mgr

 

germaine

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.