Ga naar inhoud

Gehackt of virus?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad jammer maar helaas niets aan te doen.

Met de nieuwste windows en software draait er heel wat op de achtergrond om de veiligheid te controleren en dat kunnen we dus niet uitzetten.
Dit werk op de achtergrond belast ook de processor en het geheugen waardoor er minder over blijft voor de zichtbare taken die de gebruiker wil uitvoeren.
Deze zichtbare taken kunnen daardoor vertragen en zelfs vastlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, fonzie53 zei:

Trouwens sedert de update van jullie site krijg ik geen notificatie meer in mijn prive mail

Ik heb even je instellingen nagekeken en die staan goed.

Normaal zou je dus wel meldingen per mail moeten ontvangen op je gmail adres.

 

16 uren geleden, fonzie53 zei:

Tijdens het schrijven blijven de letters vaak aan elkaar plakken de vorige keer toen dit gebeurde liet je mij iets doen waardoor dat ophield.

Ik heb gans het topic nog eens doorgenomen maar ik vind niks speciaals terug wat ik je heb laten doen om dit op te lossen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu wel een melding via de mail en dat was toen na de update van jullie site niet meer gebeurt ik moest echt hier kijken of er een bericht stond. Goed het lukt weer met notificaties.

 

Je had me toen zoek.exe laten draaien en aan de hand van wat je zag moest ik dat een aantal keren doen en toen was het weg met aan elkaar plakken van de letters.

aangepast door fonzie53
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, fonzie53 zei:

Ik krijg nu wel een melding via de mail en dat was toen na de update van jullie site niet meer gebeurt ik moest echt hier kijken of er een bericht stond. Goed het lukt weer met notificaties.

Mooi zo.

 

10 uren geleden, fonzie53 zei:

Je had me toen zoek.exe laten draaien en aan de hand van wat je zag moest ik dat een aantal keren doen en toen was het weg met aan elkaar plakken van de letters.

Dat was om de restjes van de verwijderde virusscanners (avira, heimdal en kaspersky) te verwijderen.
Volgens mij had dat niets te maken met het aan elkaar plakken van de letters maar je kan nooit weten en daarom gaan we zoek.exe nog eens inzetten.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
emptyclsid;
emptyfolderscheck;delete
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.