Ga naar inhoud

Word document toevoegen aan gedeelde agenda


Nyltiak

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik doe mijn stage in een universiteit en nu hebben ze mij de volgende vraag gesteld: 

kun je een worddocument toevoegen aan een gedeelde outlookagenda?

 

ze krijgen geregeld geïnteresseerden over de vloer die wat uitleg willen over de verschillende masters die aangeboden worden.

Ze zijn met 5 personen die de uitleg kunnen geven en willen bijhouden wie de laatste keer de uitleg heeft gegeven, zodat ze weten aan wie het de volgende keer is. Dit willen ze bijhouden in een soort tabel in Word/Excel. Kun je zo'n document invoegen bij een gedeelde agenda?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerder gedacht aan een gedeelde tabel. 

 

Ik zou iets in volgende aard willen: 

Person 1

X

X

 

 

Person 2

x

X

 

 

Person 3

X

 

 

 

Person 4

X

 

 

 

Person 5

x

 

 

 

 

Per keer dat iemand uitleg heeft gegeven aan een persoon, zet hij een kruisje. Op die manier weet de volgende persoon dat het zijn beurt is.

Ik zou willen dat deze tabel iedere dag ingevuld kan worden en dus iedere dag weer leeg verschijnt.

 

Ik had gedacht om de tabel in een gedeelde taak te zetten, maar als je dan instelt om iedere dag te herhalen, dan wordt de ingevulde tabel herhaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.