Ga naar inhoud

ad.doubleclick.net


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Op het eerste zicht niet maar wel nog last zij het in mindere mate van vervelende popups die verschijnen bij het openen van internet zoals bvb jolywallet.Is er een goed en vertrouwbaar programma dat ik kan gebruiken om ook daar van af te egraken.

 

Mvg,

Mario

 

PS Mag ik ondertussen google chrome opnieuw installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
resethosts;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Kijk in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application
of  %userprofile%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data of je het bestandje first run vind en verwijder dat dan.
Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een reactie,

 

Ik heb nu de site van HLN geopend nu via internet explorer maar die popup van jollywalet heb ik wel nog steeds,is echter niet storend want bevind zich bovenaan mijn scherm,het kan nu wel zijn dat ik daar niks kan aan doen.Mag ik adblocker ook weer installeren of raadt u mij dat af.

 

Mvg,

Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor alle geweldige hulp tot nog toe,kan u mij zeggen welke programma ik het best op mijn pc zet om zulke brol in de toekomst te vermijden en ik veronderstel dat ik chrome best download van de site van google zelf of niet?

Met Unchecky kan je een boel overbodige tools en toolbars vermijden bij het installeren van een programma.

 

Chrome kan je inderdaad best downloaden vanaf de officiele site.

Dit geldt trouwens voor alle software die je gebruikt of wil gebruiken.

 

 

Kan je AdwCleaner nog eens uitvoeren (scan en verwijderen).

Daarmee zou die jollywallet ook moeten verwijderd zijn.

 

 

Zowel IE als Firefox hebben een ingebouwde popup blocker.

Als je die activeert, heb je al een goede bescherming tegen popups.

Je mag natuurlijk ook nog een extra adblocker installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.