Ga naar inhoud

windowstoets en logo


vaes

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn programma's niet meer op het scherm krijgen, noch via de windowstoets op het toetsenbord noch via de startknop op de taakbalk (helemaal links onderaan het scherm). Er gebeurt gewoon niets als ik op die toets en/of logo klik. Op de startknop kan ik wel nog rechts klikken en krijg dan een aantal mogelijkheden, maar geen programma's. Aldus krijg ik evenmin  het openingsscherm van Windows 10 te zien met de apps en zo.!

 

Weet iemand wat er kan aan de hand zijn ?

 

Met dank,

 

 

Vaes

 

Desktop  HP Intel i5 - WIndwows 10 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaes,

 

Kan je er eens een video van maken en op dit forum zetten aub? Dan kan ik beter zien wat er aan de hand is! Alvast bedankt!

 

Jonas the gamer

P.S. Ik kan nog antwoorden tot vanavond ongeveer 21 u 30!

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

fcbrugge,

 

Ok, ik ben nieuw op dit forum. Neen ik ben het er niet mee akkoord dat ik spam. Ik probeer enkel de mensen te helpen.

De redenen waarom ik met video werk is dat je op een video meer ziet als op een tekstje. En bovendien kan je ook gemakkelijk een video uploaden bij je bericht. Dus geen mail meer. Kan je mij aub je eigen standpunt iets beter uitleggen? Ik had de indruk dat je iets verkeerds in mij ziet gewoon omdat ik even vraag om een filmpje van het probleem te maken. Waarom is dit?

Kan je aub even reageren?

 

groetjes

 

jonasthegamer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

In de week vroeg je wel in topic om video naar je email testuren ...sorry zoiets vertrouw ik niet hoor!!!

Als je graag met video werkt...stel de vraag aan beheerder Kape of je geen medewerker kunt worden die vragen behandeld met video!!!

Succes....

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

FC Brugge

Sorry ik wist toen nog niet dat je een video kon uploaden op het Forum maar nu werk ik niet meer e-mial.

Trouwens bedankt voor het idee om het aan de beheerder te vragen! Ik ga dit zeker doen!

Bedankt voor je suggestie!

Mvg

Jonasthegamer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even afkoelen, jongens :(

 

@ fcbbrugge: het viel inderdaad op dat jonasthegamer telkens naar video's vroeg om een probleem op te lossen. Dat is niet de geijkte methode die we hier gebruiken, want zo verdwijnt het overzicht voor andere gebruikers en medewerkers. Daar heb je gelijk in, maar dit blijkt nu voort te komen uit een gebrek aan vertrouwdheid met de werking van dit forum ... daar houden we het toch even op. Dit mocht ook wel een beetje "vriendelijker" gemeld worden, maar goed .. gebeurd is gebeurd. De meest negatieve berichten heb ik trouwens verwijderd uit dit topic.

 

@ jonasthegamer: ten einde zowel het overzicht voor de TS, de helpers als andere forumgebruikers te bevorderen, trachten we op PCH zoveel mogelijk te communiceren via duidelijke berichten (liefst in tekstvorm) en binnen het kader van het open forum. Uiteraard kan er al eens een logje of een screenshot gevraagd worden als bijlage bij een bericht, maar het systematisch opvragen van videobeelden behoort niet tot ons gangbare patroon: 1. omdat niet alle gebruikers met problemen dit middel ten volle kennen en 2. omdat er ook vaak een probleem is met de privacy van de gebruiker. Bovendien zijn er - volgens ons - voldoende andere middelen om problemen te detecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kape: Sorry kape het was niet mijn bedoeling om iemand boos te maken en ik wist niet dat video hier niet echt goed was dus mijn excuses daarvoor. Ik zal erop letten en geen video' s meer vragen.

Nogmaals mijn excuses! 

mvg 

jonasthegamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ beiden ...

 

Zo serieus moesten jullie het nu ook weer niet opnemen ... het was alleen een verduidelijking voor alle partijen, omdat jullie toch verwezen naar een tussenkomst van "het beheer" :D  Ga gewoon door met de hulp aan topicstarter Vaes, want daar draait het nu eenmaal om !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.