Ga naar inhoud

windows 10 probleem


JacksonPearce

Aanbevolen berichten

beste pc helpmij,

 

ik heb sinds kort een ssd met windows 10 geinstallerd op mijn laptop.

 

echter heb ik het probleem dat bij het opstarten de windows ladende ronddraaiende bolletjes verschijnt en daarna 30 a 60 seconden een zwart scherm daarna gebeurd het eerste weer en dan pas krijg ik de login scherm te zien. hoe kan ik dit oplossen

 

rsit toegevoegd.

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Verwijder de volgende programma's eens;
Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande.

  • IObit
  • SpyHunter

Herstart je pc en plaats een nieuw RSIT logje en vertel hoe het gaat.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Verwijder de volgende programma's eens;

Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande.

  • IObit
  • SpyHunter

Herstart je pc en plaats een nieuw RSIT logje en vertel hoe het gaat.

 

 

Hey Abbs :) deze programmas heb ik geinstalleerd nadat ik windows 10 heb geinstalleerd op de nieuwe ssd,

 

voordat iobit en spyhunter geinstalleerd is geworden was het "opstart" probleem er al... deze is niet pas na de updates of installatie gekomen..

 

wat heb i kgedaan?

 

schijf geformateerd van vbr naar een MBR

windows 10 geinstalleerd en herstart na updates via windows

toen was het probleem al kenbaar met het zwart scherm.

daarna driverbooster gebruikt voor het installeren van alle up to date drivers.

daarna alle andere programmas geinstalleerd.

 

letop het zwart scherm probleem was er al voordat deze gebruikte programmas erop geinstalleerd zaten.

 

hopende dat dit meer dingen duidelijk kan maken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Is deze laptop wel geschikt voor Windows 10?

Je kan beter weer opnieuw Windows 10 gaan installeren.

Download bij het merk van je laptop de nieuwste drivers enz.en zet die op een usb stick.

 

hoi volgens de windows upgrade programma was de compter geschikt voor windows 10 met een SSD en 8gb ddr3 1330 mhz geheugen.

 

je bedoeld dus dat ik windows 10 wederom opnieuw moet installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows 10 geinstalleerd en herstart na updates via windows

toen was het probleem al kenbaar met het zwart scherm.

Hier is al wat mis gegaan, dus ik zou zelf eerst weer Windows 10 opnieuw installeren.

De drivers van je laptop installeren ( die je al op een usb stick heb gezet zoals ik net al aangaf)

En als dan alles goed werkt de updates binnen halen. Daarna pas enig software erop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is al wat mis gegaan, dus ik zou zelf eerst weer Windows 10 opnieuw installeren.

De drivers van je laptop installeren ( die je al op een usb stick heb gezet zoals ik net al aangaf)

En als dan alles goed werkt de updates binnen halen. Daarna pas enig software erop zetten.

prima zal dat eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.