Ga naar inhoud

CANON PIXMA MP510 werkt niet meer


simpa

Aanbevolen berichten

Beste, 

 

Op het forum lees ik dat er nog mensen zijn met printerproblemen sinds de upgrade van Windows10.

 

Ik heb een Canon Pixma MP510 en volgens Canon kan ik het vergeten,in hun email zeggen ze dat mijn printer niet compatibel is 
en ik dus een nieuwe moet aanschaffen.

 

Kan ik die " cleaner " toepassen die jullie voorstellen aan iemand met gelijkaardig probleem?

 

Alvast hartelijk dank en alle tips welkom!

 

Groeten

 

Patricia 

 

Naar aanleiding van uw contact met onze serviceafdeling over de beschikbare drivers voor uw Canon PIXMA MP510 voor uw Windows 10 computer, moeten wij u helaas informeren dat uw Canon PIXMA MP510 niet meer wordt ondersteund door Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb de Canon Pixma MP190 en die werkt prima onder Windows 10 met de drivers van Windows 7.

Dus heb je het geprobeerd om die te installeren (je kan hem altijd nog weg gooien)

Drivers: http://www.canon.nl/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mp_series/pixma_mp510.aspx?type=drivers&language=&os=WINDOWS%2010%20%2864-bit%29

Klik op "Uw operating systeem" en kies Windows 8.1 en jou bit download ze en installeer ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.