Ga naar inhoud

Complexe survey schrijven (HTML) - Wordpress website


Aanbevolen berichten

Ik zoek iemand die een survey structuur kan schrijven voor mijn website. De gewone survey plugins bieden enkel zeer eenvoudige survey structuren waar ik voor mijn project niets met ben.

 

Ik denk wel dat het mogelijk is om precies wat ik nodig heb in HTML te schrijven (al verwacht ik niet dat het evident is). Het werkt met veel 'if' voorwaarden, calculaties en resultaat o.b.v. het gevolgde pad...

 

Als je interesse hebt lees ik je reactie graag en dan kunnen we elkaar contacteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goedemorgen Beroe7

 

Ik vrees dat onze medewerkers niet genoeg kennis hebben om deze heel specifieke vraag op te lossen.

Al laat ik uiteraard de keuze vrij om andere leden je misschien verder te helpen.

 

Anders kan ik voorstellen om via specifieke website een freelancer in te huren voor je opdracht.

 

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat laat, maar alsnog misschien iets waar je wat aan hebt.

 

Als survey Monkey het niet kan, dan denk ik dat je wens veel te complex is. 

Zomaar iets maken voor dit bewuste doel is totaal niet efficient. Want komt er maar een hele kleine wijziging valt alles om. 

 

Ik zou eens kijken of je uit de voeten komt met SurveyMonkey, en anders gewoon met Google forms. Hier kun je ook best veel in doen. 

Denk bijv. aan vragen overslaan, andere pagina's weergeven aan de hand van wat men heeft ingevuld, etc. 

Vervolgens komen deze gegevens in een Excel bestand, en kun je daar netjes je analyse in uittypen met Excel functies. En desnoods ook een grafiek maken van de ingevulde informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.