Ga naar inhoud

USB poorten werken niet meer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

beste ,

 

ik heb op de links geduwd maar ik snep niet wat hoe en wat ik juist moet doen.

Is voor mij echt chinees :-( ook zoals die zip gedoe weet niet wat of hoe heb echt iemand nodig die mij stap per stap zegt welke toetsen ik moet induwen.

 

Zoals dat chinees reclame dat ik altijd krijg en de melding van de D schijf die vol is zou niet weten hoe ik dat allemaal moet doen 

 

sorry hiervoor en ik begrijp ook als jullie mij dan niet echt verder kunnen helpen.

Ik heb wel van mensen gehoord dat er sommige zijn die vanop afstand zelf het scherm kunnen overnemen :

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je er niets van begrijpt. Je kennis schiet dus duidelijk tekort wat geen schande is.

Wel kunnen we hieruit besluiten dat je professionele hulp moet inroepen.

 


Ik heb wel van mensen gehoord dat er sommige zijn die vanop afstand zelf het scherm kunnen overnemen :

 

Bepaalde zaken zijn via hulp op afstand te omslachtig, zo bv het oplossen van je overvolle D partitie. Via dit forum is hulp op afstand sowieso geen optie.

Ik raad je dan ook aan hulp in te roepen van een kenner uit je omgeving.

In de winkel weten ze er ook wel raad mee natuurlijk, maar dat gaat in uw geval niet goedkoop zijn omdat er veel werk aan is. Tenminste als men alles grondig wil aanpakken. En met half werk schiet je ook niet veel op want dan is het binnen de kortste keren weer bingo. Je doet er goed aan vooraf een kostenraming te laten doen.

 

Ik raad je ook aan je computerkennis bij te spijkeren. Je gaat er veel plezier aan beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Hoi Angela,

Als ik iets lees van pc-boer dan komen mijn haren beetje recht omhoog :-).

Inderdaad geen kennis is echt geen schande!!

Maar misschien is je probleem toch op te lossen...hangt natuurlijk beetje van je af hoor!

Daarmee paar vragen...

1)Werkte je USB in Win7?(gaan er van uit wel door wat ik lees in topic)

2)Heb je upgrade gedaan van uit Win 7?

3)Wil je desnoods verder werker met Win7?(wat ik zou doen in je plaats)

Indien ja op die vragen.

Dan zijn dit de mogelijke oplossingen... lees dit en dit eens.

Wat je volle schijf betreft....zal hier op forum ook wel op te lossen zijn.

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo fcbbrugge 

 

ja klopt ervoor werkte het wel en mijn zoontje van 12 heeft per ongeluk Windows 10 erop gezet.

ja hebben upgrad gedaan van 7 naar 10

ja is goed voor mij Windows 7 meer hoef ik niet te hebben zolang ik mijn excel en word blijf behouden speelt het neit zo een rol voor mij :-) 

 

super ga straks direct bekijken wat ik moet doen super bedankt voor de hulp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo fcbbrugge 

 

ja klopt ervoor werkte het wel en mijn zoontje van 12 heeft per ongeluk Windows 10 erop gezet.

ja hebben upgrad gedaan van 7 naar 10

ja is goed voor mij Windows 7 meer hoef ik niet te hebben zolang ik mijn excel en word blijf behouden speelt het neit zo een rol voor mij :-)

 

Dergelijke info had in je eerste posting niet mogen ontbreken. Een simpele terugkeer naar Windows 7 (je vorige besturingssysteem) via "herstel" had dan je wensen in vervullen doen gaan. Ten minste indien die procedure foutloos verloopt, wat niet altijd het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

hoe bedoeld u met dergelijke info dat ik had moeten melden dat ik ervoor wind 7 had want als het hierover gaat ik wist echt niet dat het hiermee te maken had 

dus als ik niet correcte info heb gegeven mijn excuus dan

Tja niet zo zwaar aan tillen hoor...medewerker had zelfde vraag kunnen als ik...zo veel heb je niet verkeerd gedaan ...misschien had hij ook kunnen proberen om je meer uitleg te geven over het zip bestand...zal hem ontgaan zijn!In plaats van je naar pc-boer te sturen..das de reden dat ik nog één poging deed om je te helpen!

Hopelijk lukt het je...veel succes nog met het oplossen van je probleem!!!

Ben ook maar gewoon lid zo als u!

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.