Ga naar inhoud

USB poorten werken niet meer


Aanbevolen berichten

beste, 

 

hoe bedoeld u met dergelijke info dat ik had moeten melden dat ik ervoor wind 7 had want als het hierover gaat ik wist echt niet dat het hiermee te maken had 

dus als ik niet correcte info heb gegeven mijn excuus dan 

 

U hoeft zich daarvoor niet te verontschuldigen. Wel zou die info al meteen de optie om naar je eerdere Windows terug te keren in beeld hebben gebracht. In je Speccy log zag ik wel dat Windows 10 zeer recent geïnstalleerd is, maar het had ook een Clean installatie kunnen geweest zijn. Daar had ik naar geïnformeerd kunnen hebben, maar voor mij was de lijst waarnaar ik nog naar zou moeten informeren vrij lang en voor u bleek het niet makkelijk te zijn alles te kunnen begrijpen en beantwoorden.

Nu ok, zoals al gezegd, is de actie inzetten om terug te keren naar je eerdere Windows 7 nog altijd mogelijk. Echter, met alle respect hoor, maar ik vrees dat het keurig afwerken van die bewerking voor u iets te hoog gegrepen is. Vandaar mijn advies om je, zo mogelijk, te laten bijstaan door een kenner of in het andere geval de pc-winkel in te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Angela.

1) Werkte je USB in Win7? (gaan er van uit wel door wat ik lees in topic)
2) Heb je upgrade gedaan vanuit Win 7?
3) Wil je desnoods verder werker met Win7? (wat ik zou doen in je plaats)
Indien ja op die vragen.
Dan zijn dit de mogelijke oplossingen... lees dit en dit eens.

Lukt het een beetje om terug te keren naar windows 7 met de informatie die fcbbrugge je heeft gegeven?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.