Ga naar inhoud

wifi-schakelaar verdwenen


ED1995

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Normaal als je rechts onderaan klikt op het icoontje om de verschillende netwerken te zien waarmee je verbinding kan maken dan kan je daar ook je wifi aan en uit schakelen. Deze schakelaar is verdwenen op mijn computer en er zijn geen beschikbare netwerken. Als ik dan naar de verbindingsinstellingen ga dan kan ik ook daar niets terugvinden over wifi-verbindingen enkel over ethernet en VPN. Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd maar daardoor is het probleem niet opgelost. Met de andere pc's heb ik geen probleem dus het kan ook niets te maken hebben met het internet zelf. Ik heb ook niets veranderd aan mijn instellingen, van de ene seconde op de andere had ik geen internet meer en werd er ook geen enkel netwerk meer weergegeven. Heeft iemand een idee wat ik hier kan aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is ondertussen opgelost. Door nog wat rond te zoeken op het internet heb ik kunnen vinden waar ik mijn wireless network adaptor kon terugvinden in het apparaatbeheer. Deze stond uitgeschakeld en code 22 stond ernaast. Ik kon het apparaat weer zonder problemen inschakelen. Toch bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal adviseer ik om Wifi toch opnieuw te installeren.

Jou probleem zou mogelijk oplossen of dat tijdelijk of niet is kan ik niet oordelen.

Want normaal gezien zou wifi nooit uitgeschakeld zijn tenzij je zelf had gedaan.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.