Ga naar inhoud

Helderheid aanpassen werkt (nog steeds) niet


nixxus

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik weet dat er al veel onderwerpen zijn die over de helderheid aanpassen gaan, maar deze kunnen mij jammer genoeg niet helpen.

 

Sinds ik Windows 10 opnieuw heb geïnstalleerd kon ik de helderheid niet meer aanpassen. Niet via de FN-knoppen en ook niet via de schuifbalk. Als ik bij Apparaatbeheer naar Beeldschermadapters ga en bij mijn 'AMD Radeon HD 6300M Series' op 'stuurprogramma's bijwerken' klik, wordt mij verteld dat het meest recente programma al is geïnstalleerd. Wanneer ik op de website van Acer kijk (http://www.acer.com/ac/nl/NL/content/drivers) en mijn laptop type Acer Aspire 7741G intik, komen enkel oudere versies van drivers tevoorschijn en zelfs geen enkele die iets met het beeldscherm te maken heeft.

 

Heeft iemand andere oplossingen voor mij? De helderheid lijkt nu op 0% te staan en het scherm is nauwelijks te lezen.

 

Alvast bedankt,
Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.