Ga naar inhoud

windows 10 werkt niet goed en microsoft weet het niet


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een volgens mij een raar probleem met mij systeem.

als ik mij Windows een week  heb gebruikt krijg ik alweer mankementen.

te zien zoals dat het traag werkt bluescreen meldingen komen naar boven.

helle windows bevriest ik dacht van nou dan neem ik contact op met Microsoft.

want die weten aardig wat dingen over hun eigen besturing systeem maar ter vergeefs.

zelf hun kunnen mij niet helpen en zeggen dan maar terug te schakelen naar Windows7.

waar ik totaal geen problemen ervaar en gewoon heel fijn werkt.

dit is wat ik hun dan heb uit gelegt wat ik gedaan heb om het werkend te krijgen van Windows10.

me hardware vervangen dat houd in mijn geheugen ladjes ssd harde schijven sata kabels drivers geüpdatet.

schonen Windows installatie en ook daarna weer een upgraden gedaan maar niks van alle helpt en nogmaals.

Microsoft weet ook niet meer waar het aan kan liggen  en als enigste nog zou ik denke dat het de moederbord zelf is.

ik heb alleen geen mogelijk om te doormeten ik hoop dat dit forum mij misschien wel kan helpen.

 

ik heb ook nog de melding nog zie hier onder in bijlage van bluescreen toen ik nog in windows10 zat.

 

 

 

post-33835-0-19078900-1464776764_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dus je heb geheel Windows 7 schoon geïnstalleerd, via een Windows 7 CD/DVD ?

En toen werkte de pc goed, en pas  na een week krijg je problemen?

 

Hoe is het met de koeling werkt dat goed?

 

Download 51a72e659f5b4-bluescreenview-6.jpg.pngBlueScreenView en installeer deze.

  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt inderdaad en toen ik windows 10 gebruiken kwam er na een week bleuscreens naar boven

en het zou aan de hardware moeten liggen

Dus nu heb je een goed werkende pc met Windows 7 als ik het goed begrijp?

En als je de upgrate naar Windows 10 doet krijg je problemen?

Dan blijkt dus dat je pc Windows 10 niet aan kan (je krijgt rechts onder de icoon met update naar Windows 10 wel? )

Link naar reactie
Delen op andere sites


helle windows bevriest ik dacht van nou dan neem ik contact op met Microsoft.

want die weten aardig wat dingen over hun eigen besturing systeem maar ter vergeefs.

zelf hun kunnen mij niet helpen en zeggen dan maar terug te schakelen naar Windows7.

Als het hun al niet lukt zou ik toch maar voor save gaan en Windows 7 blijven gebruiken (je heb ondervonden dat Windows 10 niet werkt)

Het kan een driver probleem zijn  het kan dat die niet gemaakt/ondersteunt word door het merk van je pc zelf en dan gaat het nooit werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.