Ga naar inhoud

W10 - 64bit


boenke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Momenteel heb 'k W10 - 32bit erop staan.'K heb van de site van Microsoft een ISO bestand op dvd gezet van W10 - 64bit.De vraag werd hier enige tijd geleden gesteld door mij om deze 64bit versie over de 32bit te zetten en dit zou moeten gaan.

Nu heb 'k het reeds verscheidene malen geprobeerd doch krijg steeds de melding dat deze app.niet kan uitgevoerd worden en de juiste software dient gehaald te worden bij Microsoft.(???)

Wat doe 'k hier verkeerd of is het toch niet mogelijk in dit geval.

Bezit een Toshiba laptop L500 .

 

Bedankt bij voorbaat.

Vriendelijke groeten.

 

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh... je spreekt van 'over de 32-bit te zetten' - dit gaat namelijk niet: je moet een clean install doen als je dit wil. (of bedoelde je dat?)

 

Controleer ook even of je systeem de 64-bit aankan (dit, zowel als een clean install naar de 64, vind je hier )

 

(ps: zelf zou ik het tooltje van media creation tool afhalen en op een usb-stick zetten en daar dan van vertrekken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

 

'K bedoelde zeker een clean install,heb 'k met mijn 32bit ook gedaan.

Volgens systeem zou mijn processor een 64bit aankunnen.

De verwijzing naar de site is heel duidelijk en de  CMPXCHG16b die nodig is om de 64bit te kunnen installeren is volgens CPU-Z bij mij niet ondersteund.

Conclusie de 64bit versie zal niet lukken en zal verder met 32bit moeten werken.

'K wil wel zeggen dat mijn laptopje prima draait op deze versie van W10 .Ben best tevreden van W10!!

 

Bedankt voor jouw snelle en accurate reactie.

 

Amicale groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Passer,

 

Mijn machientje is reeds ouder dan zes jaar het zal daar aan liggen.Ben nog heel tevreden van deze Toshiba hij draait perfect op W10 .

Het was het proberen waard en bij een volgende aankoop staat de W10 -64 er standaard op dus geen probleem.

In elk geval bedankt voor je geduld en duidelijke antwoorden.

Voor mij mag dit afgesloten worden.

 

Amicale groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.