Ga naar inhoud

malware,rootkits,en anders ongewensts


Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is een windows 10,zat kant en klaar op de pc die ik in 2015 heb gekocht.

 

Ben er niet hel;emaal zeker van wat je met het woord üpgrate"bedoelt.

 

Ja ik heb VPN uitgeschakeld bij "Netwerk en Internet", de optie "geavanceerde VPN Instellinge, met die 2 schuifknopje van "aan/uit"

 

Maar VPN schakelt zichzelf ook weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllo abbs,

 

Fijn dat je reageert,en dat je van mening bent dat ik m moet verwidjern, dat was ook mijn gedachte

 

Maar wat is VPN precies? (behalve dan een onderliggend uitbreidend netwerk met nogal wat mogelijkheden--definitie van wiki)

 

En vooral, hoe komt t dan op mn pc als het geen onderdeel is van windows 10?

 

 

Dat verwijderen ga ik morgen proberen, hou je op de hoogte.

 

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh,is er vraag naar?

 

Heeft dat te maken met ip adressen,en een bepaalde vorm van privacy?

 

Ik las ergens iets over van een forum gegooid worden,en dan via dat vpn een ander ip adres maken,en dan gewoon weer leuk op datzelfde forum rondstruinen.

 

Het schept natuurlijk mogelijkheden in diverse categorieen goed en slecht.

 

Maar nog steeds wil ik t eraf,hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ermee bezig, maar zoals ik t nu in kan schatten is dat vpn in windows 10 niet te verwijderen.

 

De link die jij noemt is voor windows 8,maar in 10 ziet t er niet zo uit. ga er nog even mee bezig, kom er morgen op terug

De VPN word ook niet verwijderd alleen de instellingen, deze VPN zit vast in Windows 10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik met de rechtermuisknop op VPN klik, dan zegt ie alleen "VPN openen"

 

Dan wordt je direct naar de VPN instellingen geleid.

 

Daar staat dus ook die optie van uit/aan..en dat werkt niet,want hij schakelt zichzelf weer aan.

 

 

Ik heb verder gekeken bij  ""verwante instellingen"" en daar vind ik wel iets van ""opties voor delen van verschillende netwerkprofielen wijzigen"" en onderdeel daarvan is ""netwerkdetectie"'..maar wanneer ik bij de optie "" netwerkdetectie "" dat netwerkdetectie uitschakel...dan zou het dus moeten werken.

 

Ik wacht af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik met de rechtermuisknop op VPN klik, dan zegt ie alleen "VPN openen"

 

Dan wordt je direct naar de VPN instellingen geleid.

 

Daar staat dus ook die optie van uit/aan..en dat werkt niet,want hij schakelt zichzelf weer aan.

 

 

Ik heb verder gekeken bij  ""verwante instellingen"" en daar vind ik wel iets van ""opties voor delen van verschillende netwerkprofielen wijzigen"" en onderdeel daarvan is ""netwerkdetectie"'..maar wanneer ik bij de optie "" netwerkdetectie "" dat netwerkdetectie uitschakel...dan zou het dus moeten werken.

 

Ik wacht af.

Ik ook :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.