Ga naar inhoud

Kan wachtwoord niet meer ingeven op laptop Windows 10


Star Wars

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Kan mijn ww niet meer ingeven. Er komt steeds de melding dat dit verkeerd is.

Als ik mijn ww zichtbaar maak, kloppen de letters ook niet meer.

Het klavier is QWERTY geworden ipv AZERTY

Het werkt ook niet als ik het zichtbaar corredt ingeef.....

Wie weet hier raad mee.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen,

 

Kan mijn ww niet meer ingeven. .......

Het werkt ook niet als ik het zichtbaar corredt ingeef.....

 

Kijk dan toch nog maar eens goed of het echt wel correct is.

Andere mogelijkheid is dat je bij het upgraden een Microsoft account hebt ingesteld. In dat geval moet je het wachtwoord van die Microsoftaccount gebruiken.

Als er meerdere gebruikersaccounts zijn ingesteld dan zie je in de linker benedenhoek de andere accounts vermeld staan. Door daar op een account te klikken kun je met die account inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Microsoft gebruikersaccount wordt als accountnaam je Microsoft e-mail adres gebruikt.

Kijk eens naar de naam van de gebruikersaccount waarop je niet kunt inloggen omwille van een niet correct wachtwoord. Als dat iets is in de aard van j.janssen@outlook.com of j.janssen@hotmail.com of j.janssen@live.com enz. dan gaat het inderdaad om een %Microsoftaccount. Omdat je die nog maar pas zou ingesteld hebben zou je dat wachtwoord nog moeten kennen eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee foto's genomen van mijn inlogscherm.

Inloggen met mijn gewoon wachtwoord lukt niet meer. Inloggen met mijn microsoft account werkt eveneens niet meer. Heb mijn wachtwoord van Microsoft account al gewijzigd maar dan lukt inloggen ook niet.

De tips van Passer had ik ook al geprobeerd. Niets

post-1961-0-52031000-1465809493_thumb.jp

post-1961-0-94796000-1465809511_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links onderaan in op je eerste foto zie je twee accounts met dezelfde naam.

Je hebt die foto gemaakt terwijl de tweede(onderste) account voorgeselecteerd stond.Dit is een lokale account en dus zeker geen Microsoft account.

Selecteer in dat inlogscherm eens de eerste (bovenste) account en maak opnieuw een foto van dat inlogscherm. Dit om eens na te kunnen gaan om welk account-type het gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.