Ga naar inhoud

Kan wachtwoord niet meer ingeven op laptop Windows 10


Star Wars

Aanbevolen berichten

Als ik op aanmeldingsopties klik dan kan ik kiezen tussen microsoft account of lokale account.....

De foto's die je geplaatst hebt tonen enkel lokale accounts. Kenmerkend voor een Microsoft account is dat het e-mail adres als accountnaam wordt gebruikt en dat zie ik niet op de foto's.

Het heeft dus geen zin om te willen inloggen met het wachtwoord van een Microsoft account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden heb ik al enkele malen met ophcrack wachtwoorden kunnen achterhalen. Of dat prog ook nog zijn ding doet onder Windows 10 dat weet ik niet.

Misschien passeert hier wel een lezer die daar een antwoord op heeft.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8-6-2016 om 11:40, Star Wars zei:

Het werkt ook niet als ik het zichtbaar correct ingeef.....

Ik herlas even je eerste post en ik vroeg me n.a.v dit zinnetje af in hoever je wachtwoord dan wel 'correct' is. (Stel: je dènkt dat je ww vb 'mijn forum' is, maar eigenlijk is het dat niet (meer) >> dan kan je het honderd keer 'correct' ingeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Passer zei:

Ik herlas even je eerste post en ik vroeg me n.a.v dit zinnetje af in hoever je wachtwoord dan wel 'correct' is. (Stel: je dènkt dat je ww vb 'mijn forum' is, maar eigenlijk is het dat niet (meer) >> dan kan je het honderd keer 'correct' ingeven...

Daar zit bijna zeker het probleem, dat is voor mij al even duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2016 om 11:40, Star Wars zei:

Als ik mijn ww zichtbaar maak, kloppen de letters ook niet meer.

Het klavier is QWERTY geworden ipv AZERTY

Het werkt ook niet als ik het zichtbaar corredt ingeef.....

Trouwens, wat ik me afvraag:

> als jij je ww zichtbaar maakt: hoe doe je dàt op dat ogenblik dan?

> klavier ie qwerty ipv azerty: waaruit kan je dat op ogenblik afleiden?

> als je het 'zichtbaar correct' ingeef: nogmaals: waaruit kan jij op dat ogenblik afleiden dat jij het zichtbaar correct ingeeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van zodra je het wachtwoord begint te typen verschijnt er rechts van het invoerveld een oog-icoontje. Als je daar op klikt zie je wat je getypt hebt. Het zal dat zijn wat Star Wars bedoelt denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.