Ga naar inhoud

Constant pop-up vensters tijdens browsen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook dit heeft niet gewerkt. Ik heb Firefox tot 2 keer toe verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Als ik jullie website in de adresbalk typte en ik drukte op enter om er naar toe te gaan kreeg ik een wit scherm (de pagina laadde niet - dit was overigens alleen jullie website, google en nu.nl deden het wel gewoon). Hierna heb ik de computer uitgeschakeld, 10 sec gewacht en weer opnieuw opgestart, toen ik Firefox weer opende en naar jullie website wilde werd ik weer gelijk doorgeleid naar een andere website. Dit bericht ben ik aan het posten vanaf IE, toen ik naar jullie website ging kreeg ik overigens ook in IE een melding dat er een pop-up was geblokkeerd en zie ik een schermpje waarin staat dat er cookies worden geplaatst (foto hiervan is bijgevoegd - ik klik nu nergens meer op en vind alles verdacht nu :mellow: )

 

 

post-20430-0-72282800-1466108951_thumb.j

aangepast door SOL
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.