Ga naar inhoud

Wifi Versterker


Kimmyy

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb sinds kort een wifi versterker gekocht van belkin ( Belkin N300 ) voor dus beter wifi bereik te kunnen hebben vanaf boven ik woon namelijk in een oud huis en het bereik is zeer slecht zonder versterker dikke muren dus . maar nu met mijn wifi versterker van belkin valt heel erg vaak mijn wifi signaal uit op mijn adapter is zeker geen aanrader deze versterker dus mijn vraag is kunnen julie mij soms tips geven voor een goede wifi versterker en niet al te duur ? alvast bedankt .

MVG Kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je probleem heb met wifi reperator dan kan je ook aansluiten op powerline .

In dat geval moet je de Wifi reperator instellen als access-point

Wilt je liever gemakkelijk dan kan je deze powerline kopen met wifi

In beiden gevallen moet je 1 powerline in stopcontact steken en dan met netwerkkabel aansluiten op de router of switch.

De ander sluit je gewoon in een ander stopcontact kort bij uw laptop of zo.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het snelle antwoord.

 

boven de 100 euro vind ik nogal te duur 

en ik zie ook dat ze niet goed werken in een stekkerdoos ik zit namelijk op kot en heb geen enkel stopcontact meer vrij en kan ze ook niet vrij maken voor 1 apparaat :(

dus zou het bij een wifi versterker willen houden in iedergeval een betere dan degene die ik nu heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat in uw geval een probleem is.

Ten eerste hebt je weinig signaal van Telenet wifi/modem zelf.

Het zou beter zijn dat de huisbaas of wie dat doet de kanaal van Telenet wifi verandert want iedereen heeft daar 11 of 1

Misschien hoeft je niks aan te kopen.

Vraag eerst aan uw huisbaas of hij de kanaal wilt wijzigen naar kanaal 3 (niet tussen 9 en 13)

Het heeft geen invloed op andere gebruiker want ze zullen heel even geen internet hebben.

Kan je van Belkin pagina dat verbindt met Telenet een screen van maken?

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan dat allemaal zelf veranderen via de site van telenet 

 

en hoe bedoel je van belkin pagina ? 

 

hier zijn de dingen die ik allemaal kan veranderen 

bij wifi standaard kan ik nog veranderen naar ( 802.11b , 802.11g , 802.11 bg , 802.11 bgn , 802.11nn ) . 

bij kanaalbreedte kan ik nog veranderen naar auto . 

ik moet wel zeggen er is hier iemand die ook met kabel internet gebruikt en nog iemand wifi en op gsm ook 

maar ik heb via telenet het duurste pakket dus waarvan men met 5 normaal gezien perfect op internet kan zonder problemen 

het is vooral tijdens het gamen dat het wifi signaal ineens uitvalt op mijn belkin adapter 

 

wifi 2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.