Ga naar inhoud

Hoe brand je een film op een dvd/cd


Britt004

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik wil graag een film brand maar dat lukt mij niet ik heb al een paar brand programma's geprobeerd. Maar het lukt me niet ik heb ook ergens gelezen dat je een mapje video en audio moet maken maar hoe doe je dat? Of hoeft dat niet. Ik heb cd-r 80 minuten of ik heb dvd+r. Ik heb films van kar.cr gedownload ze duren ongeveer 150min wie kan mij helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een film gedownload nu wil ik hem op een dvd of cd zetten maar dat lukt niet wie kan mijn helpen? ik heb dvd +r en cd -r 80 minuten. ik heb het al een paar keer geprobeerd maar dan zei hij dat het branden goed voltooid was maar als ik hem dan in mijn dvd speler doe dan blijft de dvd speler maar laden of er komt no-disk

alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Britt004

Uw topics zijn samengevoegd, het heeft géén zin om meerdere topic te starten voor één en hetzelfde probleem.

 

Quote

Het heeft absoluut geen zin en is niet toegestaan om uw vraag meermaals te posten. Geef onze medewerkers voldoende tijd om uw vraag te behandelen. Bij herhaaldelijk misbruik, kan u een waarschuwing ontvangen.

 

Zie ook uw eerdere topic, het is afgesloten wegens illegale download.

 

Quote

Vragen naar of hulp bij het gebruik en/of het linken naar warez, serienummers (serials), cracks en illegale downloads voor alle producten die vallen onder het copyright (muziek, films, games, covers, teksten, software, ...) is verboden. De gebruiker is persoonlijk verantwoordelijk voor het illegaal verspreiden of het crimineel gebruik ervan en elke andere actie die ingaat tegen de Belgische en/of Nederlandse wetgeving.

 

Zie PCH Forumregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.