Ga naar inhoud

Windows 10 Safety Family Filter blokkeert Google in Firefox


Kurtt

Aanbevolen berichten

Mijn neef van 16 gebruik zijn laptop. Enkele maanden geleden had hij problemen met Family Saftety filter in Win10 omdat google niet kan opstarten (melding "family saftety filter is not secured).

Hij is volgens mij oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid op te nemen, en nu wens ik Family Safety Filter volledig uit te schakelen (BLIJVEND)

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/family-features-remove-uninstall-faq

Moet deze procuedre van uitschakelen/verwijderen Safety Family Filter op ALLE apparaten (iphones, win10phones ....) gebeuren of enkel op de account op de computer?????

Al die miserie met die safety filter, je kan zelfs niet meer fatsoenlijk op google bij zijn pc.

Het heeft iets te maken met family-safety-certificaten die je zelf in firefox moet imporeren, in andere browsers gaat dit automatisch. (zoals Chrome)

 

Hoe kan ik saftety filter dus definitief verwijderen, moet dit daarna ook verwijderd worden op alle aparaten want het blijkt altijd terug te komen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.