Ga naar inhoud

kan printer(s) niet verwijderen


danita

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn nieuwe windows10 pc installeerde ik enige weken geleden mijn HP laserjet P1102 printer. (met nieuwste driver van hp)

Deze werkte perfect tot enige dagen geleden.

Toen ik mijn pc opstartte kreeg ik de melding dat deze printer verouderd is en niet werkt op een usb3 aansluiting
en dat ik deze moest aansluiten op een usb2 poort. Nu is deze printer altijd al aangesloten geweest op een usb2 poort waar die nonsens vandaan komen weet ik niet.

Ik verwijderde via instellingen, printers enz. de printer en installeerde deze opnieuw. ttz ik probeerde dit want printer werd niet meer gevonden.

Voegde die handmatig toe en vanaf dan begon de miserie. Ik kon de testpagina niet afdrukken omdat er een printeropdracht actief stond!

Normaal kun je dit verwijderen door op het printericoontje te klikken maar dit icoontje is nergens te bespeuren!!
Dus nogmaals printer gewist en opnieuw proberen te installeren met hetzelfde gevolg.

Probeerde dan einde raad met Revo uninstaller te printer te verwijderen met deze waarschuwing als gevolg (zie bijgesloten png)

Kan er mij iemand helpen om mijn printer terug aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt,

 

dan

hp printer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

bezwaar van w10 is dat het bij afsluiten niet afsluit maar in een soortement slaapstand gaat (om snelstart mogelijk te maken).

wie gaat (de-)installeren doet er altijd verstandig aan elke actie te voorzien van een herstart. geldt ook voor verwijderen van printopdrachten.

onder w10 bereik je de herstart alléén als je in het afsluitmenuutje kiest voor de optie  'opnieuw opstarten'.

in jouw geval zou ik te voren de printer uitzetten en loskoppelen om die opdrachten ook daar weg te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik zojuist gedaan maar die opdrachten staan daar nog steeds

zolang ik deze niet weg krijg kan ik dus mijn printer niet opnieuw installeren

de printer wordt wel herkent bij installatie maar ik kan ze niet als standaard printer aanvinken

probleem oplosser help ook niet (wat had u verwacht in windows)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jammer genoeg werkt het weer niet meer

met dit verschil dat de printer nu wel in de printerlijst staat

als de printer niet ingeschakeld is krijg ik steeds het bericht (rechtsonder) dat het laatste usb apparraat dat aangeschakeld werd niet werkt

als ik de printer aanzet komt dit bericht niet meer

als ik wil printen bv vanuit"word" dan staat mijn printer gereed, als ik echter op afdrukken klik dan komt het bericht dat het document niet afgedrukt kan worden door een fout

maar welke fout staat er niet bij

ik kan nu wel via het print icoontje de afdruk opdracht onderbreken

iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden

 

nu staat er in de printerlijst ook een nieuwe melding nml dat er een app beschikbaar is ( zie bijlage)

moet ik dit downen of?

aangepast door danita
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.