Ga naar inhoud

yeabest


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dat klopt, je heb farbar recovery scan tool in de Download map staan.

Sleep farbar recovery scan tool vanuit je Download map naar je bureaublad (daar staat fixlist.txt ook)

Ze moeten namelijk op dezelfde locatie (plek) staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

virusscanner:windows defender

legale windows:heb hem in occasie gekocht die beweerde legaal,hij doet ook zijn updates dus toch iets legaal denk ik.

wel is het zo,dat er sinds enkele dagen op het scherm een venster verschijnt dat ik windows moet activeren en dan geeft hij wel aan dat het geen legale windows is.

das juist dat moest ik ook nog vragen hoe ik dat kan activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik vraag dit omdat ik 99% zeker weet dat dit een illegale Windows is. (dit zie ik in de logjes)

Dus het besten is om een legale Windows te kopen en die erop zetten.

Dit systeem verder helpen heeft geen nut je bent een open verbinding naar malware enz (verder mogen en doen wij het ook niet volgens de forum regels)

Ik kan hier verder niks voor je van maken alleen kunnen we je helpen met een nieuwe installatie als je een legale Windows DVD heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, umivik zei:

maar hoe komt het dan dat hij updates doet,een niet legale doet toch geen updates,of ben ik mis

Door het programma wat Windows kraakt lijkt het voor Windows dat het legaal is en krijg je gewoon je updates.

Als dat programma stoort of door een virusscanner/malware scanner word verwijder (zoals nu) word je Windows meteen herkent als illegaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.