Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kom nog eens terug op mijn probleem met Apple mail. Vrijdag leek alles opgelost vandaag terug probleem. Omdat dit probleem zich niet voordeed in de test account heb opnieuw contact opgenomen met Apple vermits dit over hetzelfde incident gaat. Na weer wat onderzoek kwam de oplossing uit een heel andere hoek. Heb alle ongewenste reclame verwijderd door deze te plaatsen in 'Regels'. Ik moest alles uitvinken en de mail werkt weer perfect en hopelijk nu voor goed. Heb er nu goede hoop op omdat in de test account de regels niet waren ingevoerd.

Aub en dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@papadoc

 

Dank voor uw bericht :top:

Heftig :stupid:, inderdaad met instellen van regels kunt ongewenste reclame's blokkeren.

Als ik e-mailbericht(en) krijg van een onbekende (meestal is het te herkennen) en doordat ze in de map Ongewenste reclame wordt verplaatst. Vervolgens blokkeer ik ze via de webmaildienst.

Instellen Mac Mail ☞ Voorkeuren ☞ tabblad Reclame  ☞ plaats een vinkje bij Schakel filter voor ongewenste reclame in.

 

5783ceef66227-Schermafbeelding_2016-07-1

 

Voor extra bescherming gebruik ik ook SpamSieve, is wel een betaals programma en biedt inderdaad meer bescherming en er komen géén spams meer :pray:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.