Ga naar inhoud

Beeldscherm wordt zwart


Mr Red

Aanbevolen berichten

Nog geen verbetering ...

Ik denk dat het met chrome te maken heeft, door een of andere reden werken de video's niet ( krijg ik foutmelding te lezen of meteen volledig zwart scherm ). Ook andere tabbladen die op dat moment open staan gaan ook op zwart scherm en ik kan dan enkel chrome volledig sluiten om het probleem op te lossen. 

Ik kan chrome nog eens herinstalleren, al heb ik dat al is gedaan maar zonder resultaat.

 

Als ik Facebook op internet explorer open heb ik geen enkel probleem. Dusja, eigenlijk is het niet zo een ramp, ik kom nauwelijks op FB en als ik er nu eens op kijk doe ik het via explorer.

Tenzij je nog andere oplossingen weet kunnen we die nog is proberen, maar anders is het ok voor mij hoor. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het geen malware besmetting is, kunnen we de controletools weer opruimen.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Omdat het enkel in chrome gebeurt, kan je nog proberen om chrome te resetten en als dat niet helpt, kan je nog herinstalleren.

 

Chrome resetten.

  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
    chromereset.png
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

 

Chrome herinstalleren.

 

Verwijder chrome via het configuratiescherm - programma's - een programma verwijderen.

Ga naar start en plaats onderstaande vetjes tekst in het zoekvak (kopieren en plakken) en druk enter.

%userprofile%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

De verkenner zal openen in de opgegeven map.

Verwijder daar het bestandje first run.

 

Voer daarna een registeropruiming uit met CCleaner.

Start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af en herstart de pc.
 

Daarna kan je de nieuwste versie van chrome installeren.

 

Laat maar weten of een van deze acties iets heeft veranderd aan de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja enkel bij chrome. Ik heb nu ook eens firefox geïnstalleerd en ook daar werkt alles prima.

 

Ik denk dat ik gewoon firefox ga blijven gebruiken, ziet er mij op eerste zicht een even snelle en makkelijke browser uit.  Als er dan een nieuwe update is voor chrome kan ik die eens proberen.  Het probleem is begonnen met de update van men grafische kaart en blijkbaar moet daar ergens een conflict liggen met chrome.

 

Nu, ik ga er geen tijd meer aan verspillen, voor mij mag dit hier gesloten worden of het mag open blijven tot er een nieuwe chrome update is zodat ik het resultaat nog kan posten.

Bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.