Ga naar inhoud

Acer - Herinstallatie


Robin1997

Aanbevolen berichten

Hallo

Ben mijn Acer laptop van zero aan het installeren met de Recoverydisks.
Nu ben ik aan het laatste punt gekomen waar gevraagd wordt 'Voer System Disc in het optisch station en druk op OK om verder te gaan'.

Nu, wat ik heb van van Acer Dvd's zijn:
-Disc Delete

-Bootable.

-3 Recovery cd's, die ik nu helemaal geïnstalleerd heb

-Language Pack W8 64bit (NL) Disc 1/1


-> nu dacht ik dat deze als laatste diende geïnstalleerd te worden, maar die CD pakt de laptop niet

Nu staat de Acer Recovery Management op 'Herstelvoortgang' met het venster 'Voer System Disc in het optisch station en druk op OK om verder te gaan' en dan 'ok'
Ik kan dus geen screenshot maken om het duidelijk te maken ;-)

Niet ok dus. Iemand een idee wat ik zou moeten doen?

 

Weet het écht niet, wat ik ook google...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor je antwoord!


Acer E5-571-56ZS

Goh, verschillende probs eigenlijk.... Beeld bevroor altijd na een tijdje, pc gaf soms een blue screen als ik opstartte en nog wat probs, en ik wou een eigenlijk een volledige clean install doen om naar Windows 10 te upgraden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn verschillende dagen verder.... zit je nog op het zelfde punt vast?

 

Het schermpje met de opmerking verhindert het zicht op wat juist zichtbaar zou moeten zijn.... de voortgang die er onder vermeld staat. Kan je het schermpje verschuiven en dan een nieuwe afbeelding maken?

 

De volledige procedure hoe je een herstel kan doen vindt je in deze handleiding.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.