Ga naar inhoud

U bent niet bevoegd om dit bestand te openen


centrino

Aanbevolen berichten

Afhankelijk van hoe u inlogt, met een Microsoft-account of Lokaal account ?.

Indien u inlogt met Microsoft-account, zie bij deze link (scroll naar beneden) de oplossing van Moogie -woensdag 11 maart 2015.

 

Quote

Door mezelf weer toe te voegen aan de eigenaar lijst heb ik weer volledige toegang tot de schijf.

De fout lag hem in de naam die ik invoerde.

 

Ik ging ervan uit dat de naam die machtiging moest krijgen de computer naam is, namelijk Robin.

Echter, omdat mijn account gekoppeld is aan mijn Windows email adres, is dit niet Robin maar mijn email adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Probeer het volgende:

 

Kopieer een aantal bestanden uit de map Documenten naar een externe harde schijf en / of USB-stick.

Maak eerst een map aan bij dat externe harde schijf en / of USB-stick, bijvoorbeeld Documenten 02 - test.

Stuur nu een e-mailbericht en voeg een bijlage toe vanaf Documenten 02 - test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK mooie zo.

Maak in de map Doumenten een nieuw map aan, geeft dezelfde naam Documenten 02 - test aan die map.

De documenten in de Documenten 02 op de de externe harde schijf kopiëren naar de nieuw aangemaakte map Documenten/Documenten 02 -test.

 

Stuur nu een e-mailbericht en voeg een bijlage toe vanaf map Documenten/Documenten 02 - test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan rest een oplossing om de hele inhoud van de map Documenten te kopiëren naar de map Documenten 02 - test op de externe harde  schijf. 

De naam kunt u wijzigen, bijvoorbeeld - test verwijderen. 

 

Wat u ook nog kunt de doen is de pc laten controleren (malware / virus) als u dat wilt.

Start in dit forum-onderdeel een nieuw topic, titel pc nakijken of zo iets.

Met omschrijving wat u hier in uw eerste bericht heeft geplaatst; voeg in dat nieuw topic de link van dit topic toe.

We laten dit topic open.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.