Ga naar inhoud

Mijn gmail account


Aanbevolen berichten

Ik heb een xxxxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com account, ik kan wel mijn wachtwoord wijzigen voor dit account, maar ik kom er niet in. Het komt tot "Welkom Aalt Kappert" met de pagina "Beheer, bescherm en beveilig uw account, allemaal op één centrale locatie".  Via via stuit ik dan steeds op: "kies een account", wanneer ik dan voorgaande account kies, dan zegt het "vierkantje": "dit account is al in gebruik, kies een ander account. Wat doe ik fout en of wat moet ik veranderen??

 

 

aangepast door iEscape
e-mailadres verwijderd, ter voorkoming van SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ajkappert zei:

Beheer, bescherm en beveilig uw account, allemaal op één centrale locatie

 

Het klinkt alsof er één ander apparaat is ingelogd op hetzelfde moment.

Daarmee bedoel ik dat een smartphone en / of een ander computer ook ingelogd is met dat account,  kunt u dat nagaan ?

 

Neem deze link eens door.

 

Uw e-mailadres in uw bericht is verwijderd, zie ook PCH Forumregels.

 

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link doorgenomen, maar niets verdachts gevonden wat het euvel zou kunnen zijn. Wanneer ik bij "probleem oplossen" kijk, kom ik via "ik heb geen toegang tot mijn account" bij "ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord maar ik kan me niet aanmelden", dan komt het volgende blad:

 
Wat voor soort problemen ondervindt u?
er wordt een fout bericht weergegeven
De pagina wordt vernieuwd
Ik wordt gevraagd om een verificatie code
Ik kan me niet aanmelden bij een apparaat of niet-browser applicatie
 
Ik weet niet wat ik hier moet invullen, mijn probleem staat er gewoonweg niet bij. Misschien moet ik maar een nieuw gmail account aanmaken, alleen jammer dat ik het oorspronkelijke dan niet kan gebruiken.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ajkappert zei:

Via via stuit ik dan steeds op: "kies een account", wanneer ik dan voorgaande account kies, dan zegt het "vierkantje": "dit account is al in gebruik, kies een ander account. Wat doe ik fout en of wat moet ik veranderen??

 

1 uur geleden, ajkappert zei:

kom ik via "ik heb geen toegang tot mijn account" bij "ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord maar ik kan me niet aanmelden", dan komt het volgende blad:

 

Dat lijkt me een goede keuze.

 

1 uur geleden, ajkappert zei:

Ik kan me niet aanmelden bij een apparaat of niet-browser applicatie

 

Ik zou voor bovenstaande kiezen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape,

het lijkt alsof e.e.a. in een loope zit, ik kom steeds weer bij hetzelfde terug. Om verdere ergernis te voorkomen heb ik toch maar een ander email adres gekozen. Hartelijk dank voor je tijd en hulp en een vriendelijke groet.

 

Aalt Kappert

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ajkappert zei:

het lijkt alsof e.e.a. in een loope zit, ik kom steeds weer bij hetzelfde terug. Om verdere ergernis te voorkomen heb ik toch maar een ander email adres gekozen. Hartelijk dank voor je tijd en hulp en een vriendelijke groet.

 

Ik zou de niet-werkend-e-mailaccount (nog) niet verwijderen, verwijder u dat dan zijn de contactpersonen & de berichten gekoppeld an dat e-mailaccount niet / nooit meer te bereiken.

En wellicht met de andere opties nogmaals proberen.

 

Graag gedaan :xd:

 

Mogen we dit topic afsluiten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.