Ga naar inhoud

Online gebruik


bernard

Aanbevolen berichten

Ik wil graag als we met de camper on tour zijn camperplaatsen kunnen zoeken .

Maar dan heb ik natuurlijk geen wifi .

Ik gebruik de site campercontact thuis , en heb al van alles geprobeerd om een geselecteerd adres met tekst en foto op mijn laptop te krijgen , en dat ik deze onderweg kan raadplegen .

Vraag ik nu te veel van m,n ,,lappie ,, of is hier een oplossing voor ?

Of kan ik thuis deze op een USB stick zetten en dan ,, ergens ,, gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , dat klopt helemaal ,het waren er een paar honderd en ik ben er blij mee.

Op zich is dit heel mooi , maar ik dacht als ik het nu ook nog eens op de laptop heb staan en dan in kleur ( mijn printen zijn zwart /wit )

Het gaat mij om de pagina die ik open , waar de foto,s en de omschrijving  bij staan , dat zou natuurlijk nog mooier zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. dat is ook al leuk , maar ik ben niet zo snel tevreden .

Ik probeer het uit te leggen wat ik graag op mijn laptop wil zien .

Dat is b.v van Drenthe de eerste .

Als ik deze open , dan krijg ik meer gegevens + revieuws , en dit wil ik graag op mijn lappie of USB stick hebben .

En nu wil ik graag dat ik al deze campings ga bekijken en selecteren welke voor ons interssant zijn

En dan worden het er een stuk minder natuurlijk .

 

Als ik het pdf bestand op een Usb stick zet , kan ik dit niet openen .

Maar misschien vraag ik nu teveel  techniek , en dat het niet mogelijk is .

En dan zet ik alles wat ik van je gekregen heb ook op de laptop of usb

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even onderstaande goed lezen :xd:

 

Maak in de Verkenner een map  aan  ☞   geeft die map een naam,  bijvoorbeeld Campercontact.

Plaats alle pdf bestanden in die map.

 

Als u op één van pdf bestand klik dan wordt dat bestand geopend.

 

Om een pdf bestand te kunnen openen moet er een pdf reader geïnstalleerd worden op de laptop.

 

Al jaren gebruik ik PDF-XChange Viewer, voor meer informatie zie deze link , werkt ook met Windows 10.

De download link is te vinden in bericht # 4.

 

2 uren geleden, bernard zei:

En dan zet ik alles wat ik van je gekregen heb ook op de laptop of usb

 

Dat is afhankelijk van . . . . , wanneer er nog genoeg ruimte is op de laptop dan kunt u op de laptop zetten.

Maar u kunt ook op een USB-stick plaatsen, als er op de laptop maar een pdf reader is geïnstalleerd.

Op de laptop plaatsen is natuurlijk veiliger, ik bedoel een USB-stick kan gemakkelijk 'verdwalen'  . . . . . , waar   heb ik dat neergelegd . . . . enz. :rofl:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in verkenner een map geopend , inderdaad campercontact .

Vervolgens heb ik alle provincies die je mij had bezorgd in de map geplaatst  ( Bijlage )

Als ik hier  dan eentje probeer te openen met de wifi uit , dan lukt dat niet .Ik vraag mij af of ik de goeie pdf reader wel heb ( bijlage )

 

De eerste bijlage is er per ongeluk ook bij gekomen .

 

Dat De1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.