Ga naar inhoud

windows 7 herinstallatie


Gast

Aanbevolen berichten

Beste

Hier heb ik nogmaals een probleem, iemand vroeg me of ik zijn laptop volledig wou leegmaken zodat het leek dat hij uit de fabriek kwam. Die eb ik dan om een installatieschijf gevraagd maar die vindt hij niet meer. Het gaat over een windows 7 Proffesional Service Pack 1 64 Bits.

Alvast bedankt!!

P.S. ik heb nog enkele lege cd'roms

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah... : ofwel gebruik je gelijk welke installatie-cd van windows (waar je in het begin de optie krijgt tot formateren - en verder moet je dan niet gaan)

 

ofwel werk je bv met Killdisk of met wat hier staat, ...

 

succes !

 

(ben je in de mogelijkheid om dit te doen, dan is dit nog het eenvoudigste: hang ze aan een andere computer en wis ze daar vanuit windows. eventueel nadien overschrijven met enkele (zinloze) grote bestanden en die dan achteraf ook wissen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar.... Ok ik wil killdisk wel proberen maar mijn uiteidelijke doel is om echt alles, Ook op de c: schijf, eraf te halen. Gaat dat ook met killdisk?

en is hij dan echt leeg? niet enkel de verwijzingen (of hoe het heet) verwijderd?

ALvast bedankt!

aangepast door jonasthegamer
Iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.