Ga naar inhoud

Pc vindt Linksys niet meer


embroiderit

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren is de pc die draadloos verbonden is met de Linksys router ontzettend traag en sinds vanochtend geraakte ik slechts met moeite af en toe op het internet, hoewel er toch een verbinding was. Tegen het einde van de dag, gaf hij aan dat hij een netwerkadres zocht en nu herkent hij gewoon de hele boel niet meer... :bawling:

Ik heb er Hitman Pro op laten lopen en die heeft niets gevonden, maar werd natuurlijk ook onderbroken. Zou dit een virus zijn (Avast staat erop)

Kan iemand mij helpen???? Oh ja, hoeft het nog gezegd : ik ben compleet computeranalfabeet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ! Vindt hem nu terug! Alleen blijkt de hele boel nu ontzettend traag. Heb nu McAfee kunnen downloaden om de boel weer in gang te krijgen, maar dat lukt niet. Ga morgen eens grasduinen in alle mails die met traagheid te maken hebben. Mijn CPU blijkt steeds voor 100% bezet...maar dat is dus weer een ander probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.