Ga naar inhoud

het is weer tijd voor iets nieuw


jteu2002

Aanbevolen berichten

in 2008 een pctje samengesteld met hulp van dit forum

MSI P35 Neo

2 gig DDR2 geheugen 667mhz

C2D e2140

8600GT oid

Standaard Aopen behuizing + 350W voeding

+ dvd rw /HD

 

heeft sinds dag 1 steeds 100% goed gewerkt

 

maar nu is het tijd om iets nieuws te bouwen

ik dacht aan zoiets en zo zie je ook de prijsclasse

(prijzen zijn van de site van 4launch)

optie 1:

 

Cooler Master Midi Tower K280 ATX (zwart)                                                    € 44,90    

be quiet Voeding System Power 8 400W                                                           € 47,90    

MSI mATX Moederbord H110M PRO-VD                                                            € 59,90   

Intel Skylake Core i3 6100 3.70GHz 3MB Box                                                   € 121,90

Kingston 2x4GB, DDR4 SDRAM, 2133MHz, CL15                                                 € 39,95

Samsung SSD 750 EVO 2.5", 250GB                                                                    € 69,90

Seagate Harddisk 2.5" Spinpoint ST1000LM024 1TB, SATA300, 5400rpm      € 58,90 

Microsoft Windows 10 Home EN, 64-bit OEM                                                   € 94,95  

 

Totaalprijs incl. BTW                                                                                                € 538,30

zullen deze onderdelen bij elkaar passen ???

 

 

optie 2:

MSI Nightblade MI2C-048EU

met een extra SSD  om wat vlugger te starten

 

zit ik wel een dikke 100 euro duurder  dan optie 1

zijn er eventueel  nog onderdelen te gebruiken uit mijn oude pc om de nieuwe samen te stellen  ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij azerty ben ik beter af denk ik

 

Windows 10 Home                                                  artnr. 840301 : stukprijs a € 93,90    

Seagate Barracuda ST1000DM003                       artnr. 452330 : stukprijs a € 52,90    

Samsung 850 EVO Series                                        artnr. 794627 : stukprijs a € 95,00    

Cooler Master Elite 310                                          artnr. 225955 : stukprijs a € 29,95    

Be quiet! System Power 7 500W                          artnr. 568308 : stukprijs a € 64,90    

Kingston HyperX FURY DDR4                                artnr. 804733 : stukprijs a € 43,99     

Intel Core i3-6100 / 3.7 GHz                                artnr. 857655 : stukprijs a € 121,90    

 Subtotaal                                                                                                                € 502,54

 Verzendkosten                                                                                                          0,00

 Betalingskosten                                                                                                        € 0,00

  totaal                                                                                                                       € 502,54

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? vooral internet ,beetje word en exel ,filmpje en af en toe wat gamen MOH stijl
  • Wat is mijn budget? 500-600 euro
  • Een merkcomputer of een samenstelling? zelf in elkaar steken is met de vorige ook aardig gelukt  dus waarom niet zelf doen
  • Ga ik overklokken? enkel als dit nodig zou zijn  mijn oude kast zit ook vol met regelbare stille ventilators een dikke koelingstoren op men proccessor 
  • Ga ik later upgraden? indien nodig nog een videokaart staat op het verlanglijstje
  • Ga ik zelf assembleren?
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? ja windows XP is nu echt aan het verouderen vele dingen willen hier niet meer op werken
  • Ga ik zelf installeren? natuurlijk
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? in het lijstje staan ook een kist en een voeding maar ik ga mijn oude kist herbruiken en een supergoedkoop kistje kopen op de oude onderdelen in onder te brengen
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? een card reader lijk me wel handig
  • Heb ik specifieke wensen? niet te luid is altijd leuk
   
aangepast door jteu2002
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.