Ga naar inhoud

Mail van windows 10


Freedom1966

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Freedom1966 zei:

In de app 'mail' van windows 10 heb ik mijn 2 accounts toegevoegd.

Als ik die app opstart zie ik alleen de account van gmail en die niet van telenet.

Die staat nochtans tussen de accounts.

Nog een instelling?

 

Bedankt

Ik heb gmail verwijderd en nu komt telenet te voorschijn, voor de recovery stonden ze alle 2 onder mekaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij accounts bovenaan of het tandwiel ,weet niet zeker. Dan heb je links een venster met 'accounts samenvoegen''. Zodat je maar 1 postvak in heb met al je accounts.

Ik heb mijn 'MAIL' weg gedaan ,vervangen omdat hij geen vliegticket wil printen.EML is die bestandsnaam ervan van dat ticket en denkelijk kent hij dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt het venster van Mail groot genoeg weergegeven? Zo neen, dan zijn mogelijk niet alle items zichtbaar.

 

In 'Mail' is het niet mogelijk de postvakken IN van diverse accounts te combineren tot één centraal postvak. Elke account heeft zijn eigen Postvak en mappen. Je accounts staan in de linker balk van het venster 'Mail'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.