Ga naar inhoud

Laptop opnieuw opgestart in fabrieksinstellingen


Brechtiej

Aanbevolen berichten

opstarten naar fabrieksinstellingen betekent het einde aan alles wat er op die schijf stond: de 'fabrieksinstallatie' overschrijft de hele schijf.

terugzetten is er dus niet bij.....

kennelijk zie je nog wel programma's 'die voorheen wel werkten', dus dat doet me een beetje twijfelen aan wat er gebeurd is.

weet je zeker dat ie naar fabrieksinstellingen is teruggezet: daar heb je zelf toestemming voor moeten geven nl??

en heb je een nieuwe gebruikersnaam etc moeten opgeven??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, PC viel plotseling uit en na het heropstarten kon ik niet meer verder. Enkel probleemoplossend opstarten (ofzoiets?) kon ik nog doen.

PC stond bij opstarten terug in zijn staat van bij aankoop (5 jaar terug). Enkele programma's werken niet meer, maar dit kan toch niet? Normaal moeten ze toch terug kunnen werken?

 

Ik heb zoveel mogelijk updates van windows en intel gedaan, maar nog werkt niet alles. Zou dit toch een virus zijn? Een kleine crash?

Voorlopig werkt computer naar behoren en gaat het surfen snel. Enkel problemen met enkele programma's dat ik nodig heb en graag terug zou oplossen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had geen wachtwoord nodig.

Office, Zwift, AVG zijn de programma's.

 

Voorlopig wil die laptop ook geen internetconnectie maken. Hij toont telkens: geen verbindingen beschikbaar.

Dit lukte gisteren wel nog en plotseling niet? Vind het ook maar raar, maar zou het toch graag oplossen aangezien ik laptop nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet hier niet zo goed raad mee.....

als je terug zou zijn naar fabrieksinstellingen zouden die programma's er helemaal niet op kunnen staan, namelijk.

 

zou ik je laptop hier hebben dan zou ik het volgende sowieso checken: ga configuratiescherm, systeem, klik in linkerkolom op  'systeembeveiliging' en dan op de knop systeemherstel.

als het goed is opent zich na het sshermpje met 'volgende' een venstertje, met onderin de optie 'meerdere herstelpunten weergeven'.

ben benieuwd naar wat je dan te zien krijgt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

merkwaardig geval blijft het.

teruglezend: de pc is vijf jaar oud, schrijf je, stond er toen al standaard w8 op??

nog een vraag om duidelijkheid te krijgen: staan je documenten, foto's etc etc er nog op??

heb je een w8 installatiedisk of heb je direct na ingebruikname een herstelstation gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc wou niet meer opstarten. Na enkele keren proberen, kreeg ik gewoon een blauw scherm met de optie om terug op te starten via oplossend opstarten? Ik weet niet meer de correcte naam...

 

Documenten/foto's zijn wel blijven staan, maar alle app's waren verdwenen. Heb alles terug gedownload, maar enkele zaken werken niet meer. Voorlopig ook veel problemen met internetconnectie. Andere laptop werkt perfect. Dus liggen de internproblemen aan de laptop zelf.

 

Indien internetconnectie kan opgelost worden en Zwift terug operationeel is, ben ik al tevreden. Rest kan ik wel terugplaatsen of terug installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.