Ga naar inhoud

Samsung Galaxy J1


Gustjetut

Aanbevolen berichten

Met mijn smartphone krijg ik telkens de de opmerking " te weinig opslagruimte" wanneer ik een app of een update wens te installeren. Daarom kocht ik een SD kaart van 64 GB, ruimte genoeg zou ik zeggen en toch krijg ik nog telkens de zelfde melding.Hoe kan ik het doen om apps en andere zaken direkt op de SD kaart te instaleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat niemand Suzy en mij kan inlichtingen geven. Suzy vermeld niet wel type smartphone zij heeft maar twee zelfde gevallen geven aan dat niet alleen Samsung dit probleem heeft. Ik meen ergens gehoord te hebben dat ik de apps eerst op mijn laptop moet installeren maar weet niet hoe het verder gaat.

Kan echt niemandons voorlichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel Nokiaprox. Mijn smartphone heeft een apparaat opslagruimte van 16 en een SD kaart van 64. De opslagruimte voor foto's op de SD kaart is gelukt maar apps  direct op de SD kaart zetten lukt nog net en dus krijg ik steeds de melding dat er te weinig opslagruimte is voorhet installeren van apps op updates van apps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet àlle apps zijn te verplaatsen naar de SD-kaart. De 'bloatware' (de programma's die voorgeïnstalleerd zijn door Samsung) alvast niet. Je moet dit per app gaan nazien volgens stap 1A. (Bloatware kan je ook niet verwijderen!).

Apps die je niet kan verwijderen of verplaatsen en die je niet gebruikt kan je uitschakelen volgens stap 3. Daardoor wordt ook een stukje geheugen vrijgegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.