Ga naar inhoud

Occasie smartphone checken op roofbouw


carambole

Aanbevolen berichten

Iedereen is heilig . Maar zou men de batt verwisselt hebben met dat van een vriendje ?

Vroeger schaamden wij ons voor zoiets nu is dat voor de snelle jeugd en anderen. Een printer moet originele inktpatronen hebben anders start dat ding niet.

Zou een smartphone ook zoiets hebben,een beveiliging tegen roofbouw ? Tenslotte is dat een duur ding. Ik zou een smartphone moeten hebben om initiatielessen te volgen . Een verkoopformule met abo wil ik niet. Het is mij vooral te doen voor de gps, camera ,qr code enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een occas windowsphone Lumia 640 LTE ga ik kopen. W10 erop wordt me afgeraden tov accu verbruik.

Mss te weinig apps ervoor maar als beginneling en eeuwige prutser is de gps en camera voor mij belangrijk. Avondlessen om 't fatsoenlijk te leren begin ik morgen al.

Roofbouw evtl neem ik er maar bij. Wellicht omdat het een windowsphone is en zeldzaam is zijn de vriendjes mss niet zo talrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.