Ga naar inhoud

Kan computer niet resetten


chronosite

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, droske zei:

Laat Windows eerst eens alle updates uitvoeren. Stel ook systeemherstel in voor je C partitie en maak zelf een systeemherstelpunt aan.

Nadat je alle Windows-updates binnen hebt kijk je na of je nog drivers miste. Zo ja, Ga naar deze webpagina van Asus om de missende drivers te downloaden en installeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, droske zei:

Laat Windows eerst eens alle updates uitvoeren. Stel ook systeemherstel in voor je C partitie en maak zelf een systeemherstelpunt aan.

Dit heb ik al gedaan.

 

Ja dan krijg ik een pagina met 73 drivers op. Moet ik elke driver gewoon apart downloaden? En wat moet ik er verder dan mee doen?

aangepast door chronosite
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst Windows alle beschikbare updates laten uitvoeren.

 

Ga daarvoor via de startknop naar instellingen (tandwiel icoontje) en klik op 'Bijwerken en beveiliging'. Klik dan op 'Naar updates zoeken' en geef je pc de kans om ze te downloaden en installeren.

herhaal dat morgen nog een paar keer. Pas daarna in apparaatbeheer gaan kijken weke drivers je mist en enkel die drivers downloaden en installeren.

Geen stappen overslaan en geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, droske zei:

Eerst Windows alle beschikbare updates laten uitvoeren.

 

Ga daarvoor via de startknop naar instellingen (tandwiel icoontje) en klik op 'Bijwerken en beveiliging'. Klik dan op 'Naar updates zoeken' en geef je pc de kans om ze te downloaden en installeren.

herhaal dat morgen nog een paar keer. Pas daarna in apparaatbeheer gaan kijken weke drivers je mist en enkel die drivers downloaden en installeren.

Geen stappen overslaan en geduld hebben.

Maar die drivers zijn gewoon files die in mijn download folder komen. Hoe installeer ik deze dan morgen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt die dus al allemaal gedownload. Dat is helemaal voorbarig en was dus nog niet de bedoeling hé.

Mag ik je nogmaals vragen geduldig te zijn en geen stappen over te slaan. Zo niet komt het niet goed hoor.

Nadat je morgen er morgen geen updates meer aangeboden worden nadat je er naar hebt laten zoeken, doe je het volgende:

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.