Ga naar inhoud

printserver installeren


Aanbevolen berichten

Tot voor kort gebruikte ik een router om zo naar mijn printserver te gaan om afdrukken te kunnen maken zonder een kabel tussen laptop en printer te gebruiken. Vorige week echter liet (door ouderdom) mijn router het afweten. Gezien ik hier op mijn buitenverblijf toch steeds blijf kampen met internetverbinding, ben ik overgegaan tot de aanschaf van een flybox van Orange. Dit is dus een router die er voor zorgt dat ik via 4G verbinding kan maken met het internet. Nu is de vraag, kan ik mijn printserver ook bedienen via deze "flybox" of moet ik echt een andere router aanschaffen om terug via de printserver te kunnen werken. De flybox heeft een eigen ip en dergelijk dus denk ik dat het moet lukken, ik ben echter niet zo'n techneut om dit alles zo maar in orde te brengen en weet ook de juiste weg niet indien dit moest kunnen. :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.