Ga naar inhoud

Dagelijkse warning op WSS 2012 R2 Essentials ivm HealthAddIn!XBigWarningErrors


habhab

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Seagate NAS-server waarop Windows Storage Server 2012 R2 Essentials draait. Deze fungeert dus ook als Domain Controller. Ik heb daarop een computer aangesloten. Dagelijks krijg ik nu een warning message, één maal per dag op een willekeurig tijdstop, die luidt:

 

"De status van deze computer kan slechts gedeeltelijk worden beoordeeld. De niet goed werkende onderdelen zijn: HealthAddIn!XBigWarningErrors".

 

Ik vermoed trouwens dat ook dit de reden is waarom soms mijn dagelijkse backup niet wordt gemaakt.

 

Via Google is niets te vinden (één van de uitzonderlijke keren dat Google geen soelaas biedt:().

 

Is er een WSS 2012 R2 Essentials expert in de zaal?

 

Bedankt

 

HabHab

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor jouw feedback falstring, maar neen, ik heb absoluut geen probleem met de nas-server as such, en heb geen nood aan een recovery.

 

Ik ben ondertussen ook bezig via Miscrosoft Technet, en daar heb ik al wat interessante info gekregen. Het lijkt erop dat het iets te maken heeft met een Windows Essentials service op de client computer. Voor mensen die interesse hebben, hieronder het forum waar het onderwerp wordt behandeld:

https://social.technet.microsoft.com/Forums/windowsserver/en-US/65d449ee-bcab-43bc-ae2a-38f64db232f0/keep-getting-warning-related-to-healthaddinbigwarningerrors?forum=winserveressentials#cd1e266b-673a-4c52-b379-2e6041094e08

 

Als er een finale conclusie is zal ik dit zeker op dit forum ook even toelichten. Als er verder nog leden zijn die hetzelfde probleem hebben/hadden, en een eventuele oplossing hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.