Ga naar inhoud

Printen groot formaat.


Aanbevolen berichten

en hoe denk je dat groter papier in je printer te krijgen?

 

'k snap dus je vraag niet: een printer die tot A3 kan gaan, kan slecht max A3 afdrukken - maar 'k veronderstel dat je dat ook zelf wel weet.

vertaald: leg even beter uit wat je eigenlijk wil, als mensen je niet begrijpen kunnen ze ook niet antwoorden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige printers hebben de mogelijkheid van met een papierrol te werken, bvb 42cm x 30m welke langs de achterkant van de printer wordt ingevoerd, nu mijn printer heeft die mogelijkheid niet, trouwens ik kan geen groter papierformaat als A3+ ingeven, als ik nu een stuk papier van de rol invoer bvb. 42cm x 100cm langs de handmatige invoer van de printer, en de papierinstelling kan omzeilen en een groter formaat kan ingeven, dacht ik van een panoramafoto te kunnen afdrukken, ik dacht zo maar, alles is te omzeilen op P.C. ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor printers-zelf weet ik geen oplossing.

 

Zelf heb ik al 'grotere' papierformaten afgedrukt vanuit Coreldraw.

Dat programma heeft de mogelijkheid om 'overlappend' af te drukken: je foto wordt dan effectief maar op (in jouw geval) A3 afgedrukt, maar in verschillende pagina' die je telkens een stukje kan laten overlappen. In dat geval kan je dus zo groot gaan als je wil, maar uiteindelijk druk je dus stukjes af op A3 (en ik moest dan nog gaan bijknippen gezien mijn printer niet tot op de paginaranden afdrukte)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.