Ga naar inhoud

Desktop voor mijn Griekse leerling


Aanbevolen berichten

Dag iedereen

 

Een leerling uit mijn klas heeft mij gevraagd om hem te helpen met het kopen van een nieuwe desktop. De leerling is afkomstig uit Griekenland en kent nog niet zo heel veel winkels in ons land en hij was van plan om een pc te kopen bij mediamarkt...Heb hem gezegd dat ik wel even ging kijken. In het verleden hebben jullie mij zeer goede raad gegeven, vandaar dat ik terug naar hier kom.

 

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Basiszaken + League of legends spelen.
  • Wat is mijn budget? - 600 euro
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling
  • Ga ik overklokken? - Nee
  • Ga ik later upgraden? - Nee
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Nee
  • Ga ik zelf assembleren? - Nee
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - Nee
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Toetsenbord, muis, scherm en headset nodig.
  • Heb ik specifieke wensen? - Nee
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Leerling woont in België.

 

 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het scherm betreft zou ik deze aanraden, een mooi 24 inch Full HD scherm van Philips met IPS-paneel zodat kleuren echter worden weergegeven vanuit elke kijkhoek. 

 

Ik heb een lijstje gemaakt van de onderdelen bij Alternate.be. Je kan deze dan in de PC Builder steken en assemblage bestellen (+ 49,99). Zoals gevraagd zit er geen besturingssysteem bij. 

 

Processor, grafische kaart, moederbord, geheugen, DVD-brander, SSD, harde schijf, voeding, behuizing. Een erg mooi en snel systeem op basis van een vlotte Core i5 Skylake processor, degelijk uitgerust moederbord, de nieuwe RX460 grafische kaart die prima LoL afspeelt, een snelle SSD voor Windows en een 2TB harde schijf voor extra opslag. Verder gekozen voor een kwalitieve voeding en behuizing van Corsair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.