Ga naar inhoud

Grote opkuis


Aanbevolen berichten

Ok, dan is dit al in orde, bedankt!

 

 

Ja is begonnen sinds ik gisteren problemen kreeg met dat zoek programma dat niet meer wou opstarten, wanneer ik de pc heropstart krijg ik telkens die melding.

Dit duurt een 3 tal sec, balkje vult zich volledig,  verdwijnt daarna maar er gebeurd verder niets, of toch niets dat ik merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer het onderstaande eerst eens uit ... en laat dan maar weten of het balkje nog steeds opduikt ?

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

 

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen id of het er mee te maken kan hebben, ik heb gisteren ook de veilgheidinstellingen op laag gezet. Telkens als ik een prog wou dowloaden kreeg ik dus de vraag van win of dit wel te vertrouwen was,  deze instelling stond op matig en heb ik naar laag gezet. 

Ik dacht dat dit de reden was dat het zoek programma  niet wou starten. Maar nu vind ik nergens meer die instelling terug, weet jij waar ik die terug vind zodat ik deze weer op matig kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

7 uren geleden, Mr Red zei:

Geen id of het er mee te maken kan hebben, ik heb gisteren ook de veilgheidinstellingen op laag gezet. Telkens als ik een prog wou dowloaden kreeg ik dus de vraag van win of dit wel te vertrouwen was,  deze instelling stond op matig en heb ik naar laag gezet. 

Ik dacht dat dit de reden was dat het zoek programma  niet wou starten. Maar nu vind ik nergens meer die instelling terug, weet jij waar ik die terug vind zodat ik deze weer op matig kan zetten.

 

Dit heb ik na lang zoeken  terug gevonden en weer kunnen zetten hoe het stond.

 

 

Dan heb ik ook het win installer pop up probleem kunnen oplossen, alleen weet ik niet of dit correct is of geen problemen achteraf gaate geven.

Heb via msconfig - services - Windows installer uitgeschakeld.  

Nu krijg ik geen pop up melding meer tijdens het opstarten.

 

Kan ik dit zo laten of moet het op een andere manier opgelost worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mr Red zei:

Kan ik dit zo laten of moet het op een andere manier opgelost worden ?

 

Je mag dit zo laten. Mocht je de Windows Installer - voor éen of ander programma - nodig hebben, zal daar zeker naar gevraagd worden en kan je die opnieuw activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.