Ga naar inhoud

Waar vind ik het installatieprogramma en hoe zet ik het op usb?


ludsaki

Aanbevolen berichten

Hello,

 

Mijn vraag zal wel heel idioot klinken maar ik ben een echte leek...

Ik heb jaren geleden ( 2013) via mijn werk microsoft office gekocht en via een link gedownload op mij laptop.

 

Ondertussen veranderd van werk en recent van laptop.

Er is mij wijsgemaakt dat ik dat installatieprogramma op usb kan zetten en zo overzetten op mijn nieuwe aanwinst.

Ik vind het terug bij programma's maar als ik daar op klik komt er programma verwijderen???

 

Kan er mij iemand stap voor stap uitleggen hoe ik dit tot een goed einde breng aub?

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij programma's moet je niet zijn: dat zijn de geïnstalleerde versies, en die kan je niet terug toveren naar de installatiebestanden.

als ie ooit gedownload is, zou je het install bestand moeten terugvinden in de map c:\gebruikers\jouwgebruikersnaam\download, tenzij de die map ooit leegmaakte.

heb je die bestanden niet meer, maar wel de licentie key, dan kun je op zoek gaan naar een install voor jouw versie van office.

zie: https://products.office.com/nl-nl/download-back-up-restore-microsoft-office-products

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.