Ga naar inhoud

Game PC samenstellen


Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Voor te gamen en af en toe recorden. Bedrag dat ik zou willen geven is €1800-2000
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling
  • Ga ik overklokken? - nee
  • Ga ik later upgraden? - ja
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Dvd/Brander heb ik niet nodig, wifi kaart ook niet. 3.0 USB volstaat meer dan genoeg !
  • Ga ik zelf assembleren? - nee
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - ja
  • Ga ik zelf installeren? - ja
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - zeker en vast een SSD van ~250+GB aub
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - nee
  • Heb ik specifieke wensen? - nee
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - nee, vorige computer (die ook door dit forum was samengesteld) kwam van Azerty waar ik tevreden over was, dit is 2jaar geleden maar wil graag een 2de computer die beter is. Computer tiptop in orde dus zeer bedankt voor de persoon die dit aanrade :).

Ik heb zelf al zitten kijken voor een computer maar na veel opzoek werk ga ik het toch maar weer hier vragen voor raad. Moeilijk om te weten wat allemaal bij elkaar past. (Van fans,moederbord, SSD enzo dan).

 

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Control143, 

 

Leuk dat je vorige pc ook op PCH werd samengesteld en uiteraard kunnen we je opnieuw helpen. Ik heb een erg mooi systeem samengesteld op Alternate.be, aangezien zij schappelijke prijzen bieden (ook qua verzending en assemblage) en ook alles direct leverbaar is. De samenstelling hieronder kan je in de PC Builder steken. Nadat je alle onderdelen hebt toegevoegd zal je ook de mogelijkheid krijgen om assemblage te kiezen voor €50.

 

De samenstelling zelf is een razendsnel systeem met de snelste Core i7 processor en uiteraard ook de snelste grafische kaart - de GTX 1080 met aangepaste koeling en lichtjes hogere kloksnelheden - zodat je de allerbeste gamingprestaties mag verwachten. De processor wordt vergezeld door 16 GB snel DDR4 geheugen en een stille en efficiënte Scythe Fuma koeler. Verder heb ik gekozen voor een zeer degelijk uitgerust moederbord van Asus. Als SSD nemen we de razendsnelle Intel 600p 256GB SSD die twee tot drie keer sneller is dan een gewone SATA-SSD. Verder ook nog een 3TB harde schijf voor opslag. De behuizing is een mooie Corsair Carbide Clear 400C en alles wordt gevoed door de uitstekende RM750x voeding, eveneens van Corsair. Dit is op het eerste gezicht vrij sterk, maar hiermee heb je wel uitstekende upgrademogelijkheden in de toekomst als je bijvoorbeeld nog veel harde schijven wilt bijsteken of een tweede videokaart. Ook een Windows 10 licentie is inbegrepen.

 

Jammer genoeg kan ik de lijst niet in z'n geheel kopiëren dus zal ik elk onderdeel apart linken. Je zou ze in de PC Builder gemakkelijk moeten terugvinden. Verder krijg je met dit systeem ook nog eens Mafia III en Gears of War 4 gratis erbij.

 

Windows 10, behuizing, RAM-geheugen, processor, moederbord, koeler, grafische kaart, voeding, SSD, HDD.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.