Ga naar inhoud

ACER E11 start niet meer op na reset


papaatje

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, jonasthegamer zei:

Eric,

Wat bedoel je met echter krijg ik het nog niet voor elkaar? Wat bedoel je met het?

Alvast bedankt!

Jonas

Hallo Jonas,

 

Het is me gelukt. 

Het bleek dat er toch Windows 10 op stond.

Ik  heb met mijn eigen laptop via een programma, gedownload van Microsoft, een opstartbare usb gemaakt waarmee ik Windows 10 nieuw op de notenbook van mijn dochter kon zetten.

Dat is me gelukt, behalve dat er geen cursor in beeld is. De touchpad werkt niet.

Ik ben nu op een vakantiehuis, als ik thuis ben installeer ik met een losse muis dat touchpad wel. 

 

Gr Eric 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eric,

Ik ben blijdat te horen! Als je hulp daarbij nodig hebt, laat je het maar weten!

Een toffe vakantie toegewenst!!l

Mv

Jonas

Edit: toen ik een laptop ook reserve zoals jij nu net deed werkte het ook niet. Ik heb hem toen gewoon opnieuw opgestart. Misschien kan dat helpen!! Veel succes!

aangepast door jonasthegamer
Ik was iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 29-10-2016 om 10:01, jonasthegamer zei:

Eric,

Ik ben blijdat te horen! Als je hulp daarbij nodig hebt, laat je het maar weten!

Een toffe vakantie toegewenst!!l

Mv

Jonas

Edit: toen ik een laptop ook reserve zoals jij nu net deed werkte het ook niet. Ik heb hem toen gewoon opnieuw opgestart. Misschien kan dat helpen!! Veel succes!

Hoi Jonas,

 

de laptop werkt weer perfect.

 

Bedankt voor de steun.

 

GrEric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.