Ga naar inhoud

AVG watchdog


friedje

Aanbevolen berichten

Op het moment van het zwarte scherm en de tekst met de watch dog kan je echt niets.

Geen enkele toets doet iets ook de muis niet.

Na een twaalftal herstarten via de stroom uitschakelen ben ik uiteindelijk één keer binnen geraakt, de volgende herstart was het terug hetzelfde scherm.

Dat is al de tweede keer na een update van windows dat dit gebeurt, maar zo hard als deze keer had ik het nog nooit.

Benieuwd wat het morgen zal zijn.

Ik zou de update verwijderen, maar ik deed dat vroeger ook al eens, maar voor ik kon afsluiten brachten ze hem al terug, dus ik denk niet dat dat veel uitmaakt.


Vriendelijke groeten.
Friedje.

 

Friedje,

al gaat je vraag over hetzelfde probleem, toch maakte ik er een eigen topic van want anders gaan we door mekaar praten en weet je niet meer of een raad voor jou of voor de topicstarter bedoeld was.

grtn, Passer

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik normaal kan opstarten kan ik nadien wel even de veilige modus bereiken.

Ik deed het volgens de uitleg hier ergens gegeven, maar nadien bleef het bij elke start veilige modus en dat is ook de bedoeling niet.

Ik heb het dan teruggedraaid en ja toen was het weer het zware bekende scherm met watch dog.

Beste groeten.
Friedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.