Ga naar inhoud

Computer werkt langzaam


Yoke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Java update gebeurde automatisch , dus ik heb niets aan moeten vinken. Ging via Avast geloof ik...

En een herstelpunt aanklikken durf ik niet , omdat de vorige keer ( 3 weken geleden) mijn computer daardoor raar ging doen.

Opgelost via hier, omdat ik dacht dat er een virus op mijn computer zat....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Yoke zei:

omdat de vorige keer ( 3 weken geleden) mijn computer daardoor raar ging doen

'k ben even in je vorige posts aan het snuffelen gegaan: bedoel jij je topic over het wachtwoord?  (zo niet: geef even een linkje naar het topic dat je bedoelt?)

want je schrijft ook

14 minuten geleden, Yoke zei:

Opgelost via hier

en dat deed me denken aan een malwarecontrole (via een Rsit-logje) - heb je dat hier laten doen enkele weken geleden?

 

Maar goed,  je zin 'omdat de vorige keer'... dat verruimt de zaak wel wat: dit zinnetje doet me denken aan malware en zo  (die nog niet (helemaal) van je systeem verwijderd is - vandaar mijn vorige vraag)

 

Dus, plaats je even wat wegwijzertjes, dan kunnen we beter volgen?

 

editje:  euh.. waarom staat dit onder Internet?  (abuusje?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Yoke zei:

Java update gebeurde automatisch , dus ik heb niets aan moeten vinken. Ging via Avast geloof ik...

 

Dat kan via Avast gegaan zijn maar desondanks moet je die vinkjes verwijderen die ik in de afbeelding getoond heb. De meeste mensen letten daar niet op en klikken altijd maar op Next, met alle gevolgen van dien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Yoke zei:

Ik dacht dat het hier op de juiste plaats stond.....

En computer die traag is, heeft normaal geen relatie met internetproblemen. 'k zou eerder denken aan malware en zo. - maar tot daar.

 

Antwoord je ook even op mijn andere vragen? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.